Job 20 van 49


Report this listing

Solliciteren



Service Desk Engineer


Functie

Heb je affiniteit met Azure, O365, AD, enz.? Ben je een klantgerichte probleemoplosser en gek van alles rond Azure? Ben je een echte teamspeler en ben je ook een goede communicator in het Nederlands, Engels en Frans?

Op het programma: vragen beantwoorden, problemen oplossen en interventies en preventieve controles uitvoeren. Onze klanten zijn blij met jou - jij met jouw werk!

Jouw functie

Wat doen we? Kort gezegd: we helpen onze WPaaS-klanten door complexe technische vragen te analyseren en snel oplossingen te vinden. We behandelen onze interventies van A tot Z en voeren ook preventieve controles uit. De sfeer op de werkvloer? We werken en vieren samen. Probleem opgelost door uitstekende teamwork? Daar worden we blij van.

Je analyseert het probleem en maakt een ticket aan. Kun je het zelf oplossen? Ja? Geweldig! Nee? Na een goede eerste analyse escaleer je het ticket naar ons 2e lijns team en zoek je samen met je collega's en andere afdelingen naar oplossingen.

Jouw profiel
  • Je hebt een IT opleiding genoten en een goede operationele kennis van:
    • Besturingssystemen (XP, Vista, Windows 7, Windows server 2008, Windows server 2012, Linux ...)
    • Microsoft backoffice applications (Exchange, SQL, ISA ...)
    • Courante netwerktechnieken en toebehoren: Active Directory, antivirus, anti-spam, back-up, switches, telefonie ...
    • Je bent vertrouwd met O365 en cloud toepassingen.
  • Verder ben je ook klantgericht, stressbestendig en hou je ervan mensen verder helpen. Dankzij je sterke communicatieve vaardigheden is dat geen probleem! Klinkt allemaal best wel logisch, toch?
  • Durf groeien en wordt een ware IT consultant die zich zal specialiseren in één domein binnen de infrastructuur. Studeren, gerichte opleidingen volgen en het behalen van certificaten staan op jouw wish list!
  • Tot slot: je spreekt vloeiend Nederlands en ook een goed mondje Frans én Engels.
Ons aanbod

Wat maakt ons bijzonder?
  • Bij Randstad Digital opent zich een wereld vol opwinding en avontuur, waar jij als consultant de hoofdrol speelt. met trots plaatsen we jou op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven.
  • Maar er is meer! onze bedrijfscultuur draait om open communicatie en een persoonlijke aanpak. bij randstad digital sta je er nooit alleen voor. ons team van interne medewerkers fungeert als jouw enthousiaste supporters, die je begeleiden en aanmoedigen op jouw PAD naar succes. we zijn er trots op om jou te zien groeien en je te ontwikkelen tot een ware expert binnen jouw gekozen domein.
  • En er is nog een geheim wapen: het team van talent managers. vanaf het allereerste moment staat deze deskundige mentor naast jou om samen met jou een uniek groeitraject uit te stippelen. we houden jouw ambities nauwlettend in de gaten en zorgen ervoor dat je altijd de juiste ondersteuning krijgt.
  • Dat is nog niet alles! we geloven in voortdurende groei en bieden regelmatig boeiende technische workshops en opleidingen aan. hierdoor krijg je de kans om je kennis verder uit te breiden en waardevolle certificaten te behalen. bij randstad digital draait het niet alleen om werken, maar ook om jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • En laten we niet vergeten dat jouw harde werk en professionele talent worden beloond. naast een competitief salarispakket ontvang je ook aantrekkelijke extralegale voordelen, zoals een bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en maaltijdvergoeding. we willen dat je je gewaardeerd voelt en kunt genieten van een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden.

Jouw profiel

-
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht